Homenatge els meus pares - Marisa Martínez


Els meus pares eren dues persones que, per l'època que varen viure, eren bastant moderns, ens van ensenyar a tindre educació, respecte i valors.

Ells ens van fer estudiar i aprendre a valorar el que teníem i hem sigut persones, que hem treballat, aprendre dels errors, respectar les persones grans i ser homes i dones preparades per un futur millor, i aquí estem.

Amb aquestes fotografies, els meus pares, eren xicots, la meva mare modista i amb estudis, i al meu pare sempre treballant per ajudar a casa i per casar-se i sense estudis, i l'amor els va unir per sempre, una vida molt senzilla i plena de dificultats.

Fins que neix el meu germà, set anys abans que jo, i va ser la culminació del seu amor, fins que van marxar, amb una vida feliç, dura i de sacrifici.

Els meus pares el millor de la meva vida, mai els oblidaré.



Comentarios